جودی

یگانه پسر بابالنگ دراز

جودی

یگانه پسر بابالنگ دراز

مواظب اون دیوار باش!

بابا لنگ دراز عزیز؛
سلام ... از اونجایی که من خیلی دوست دارم روابطم رو با شما بیشتر و بیشتر بکنم؛ امروز ساعت های زیادی خودم رو توی توالت حبس کردم و هی به مغزم (همون گچ سابق!) فشار آوردم تا ببینم چجوری می تونم روابطم رو با شما بیشتر بکنم. خوشبختانه یک سلوشن خوب پیدا کردم که به احتمال بسیار زیاد جواب می ده! من سعی می کنم آروم توضیح بدم تا شما هم بفهمید!!
ابتدا من طی یک عملیات جسورانه اقدام به اختیار کردن یک عدد خانوم (همون زن سابق!!) به علاوه یک عدد دختر ۱۸ ساله خوشگل و خوش اندام و ... می کنم!
البته اشتباه نکنید!! اون دختر باید دختره زنه من باشه! و به عبارت دیگه حالت اشانتیون داشته باشه!!
بعد از مدتی که از ازدواج ما دو کبوتر عاشق (!!) گذشت شما مثل فیلم های دهه ۶۰ عاشق دختره زنه من می شید!! اول یک ذره رفتارهاتون تغییر می کنه ... بعد تا اسم دختر خانومه من میاد رنگ از رخ شما می پره و خلاصه از این جو جنگولک بازی ها!
بعد یک روز توی یک مهمونی شما در حالی که دختره خانوم بنده رو در آغوش گرفتید می گید که می خواید با هم ازدواج بکنید و شروع می کنید به خندیدن. درست مثل این فیلم های خارجکی که مامان و بابای دختر و پسره ... هم حساب نمی شوند!
ما هم چون ارادت خاصی نسبت به بابا جونی مون داریم زبان به دهن می گیریم و هیچی نمی گیم!!!
از اینجا به بعد اصل ماجرا شروع می شه ...
وقتی شما با دختره زن من ازدواج بکنید؛ زن من می شه مادر زن شما یا به عبارتی زن من می شه مادر زن پدر شوهرش که شما باشی!
بعد از مدتی شما و دختره زن من که دیگه الان خانوم شماست؛ صاحب یک پسر مو وزوزی می شید!
این آقا پسر شما می شه برادر من و نوه ی زنم! پس نوه ی من هم می شه! در نتیجه من پدر بزرگ برادر تنی خودم می شم!!!
چند وقت بعد من و خانومم هم دست به کار می شیم و یک پسر گوگولی مگولی پس میندازیم! این آقا پسر ما می شه برادر ناتنی زن شما و زن شما می شه مادر بزرگ اون!!!! در نتیجه پسر من می شه برادر مادر بزرگ خودش!!!!
از طرفی چون مادر فعلی من یعنی دختره زنم؛ خواهر پسرم هستش؛ در نتیجه من خواهر زاده پسرم می شم!!!
به نظر من اگر این نقشه رو عملی بکنیم روابط فامیلی مون خیلی به هم نزدیک می شه!!
نظر شما چیه ؟!!

---------------------
حاشیه: برگرفته از یکی از اراجیفی که توی یاهو برام send to all می کنن!!
حاشیه ۲: دعوت به همکاری از تمامی خانوم هایی که یک دختر ۱۸ ساله با مشخصات بالا دارند برای انجام امر خیر و تثبیت روابط یک خانواده!!!
نظرات 19 + ارسال نظر
پسر شب سه‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 05:11 ب.ظ http://nightboy.blogsky.com

همه ی اینهایی که نوشتی خوب بود جز اون تیکه ایکه ای که قراره تو و خانومت یه پسر گوگولی مگولی پس بندازید !
خواهش میکنم یه نفر عین خودت رو تولید نکن !
همین خودت برای همه کافی هستی با این افکار با حال ! نیازی نیست نسل جودی و بابالنگ دراز تاسیس کنی !!!
طبق دستور نیلو ! از این به بعد هیچکس حق نداره غمگین بنویسه ! اینا هم در همین راستا بود ...
یا حق !




جودی سه‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 05:33 ب.ظ http://joodi.blogsky.com

تو به چه حقی به پسر من توهین می کنی ؟!!

پسر شب چهارشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 02:27 ب.ظ http://nightboy.blogsky.com

می تونم می کنم ! حرفیه داداش !!!

جودی چهارشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 02:34 ب.ظ http://joodi.blogsky.com

حمید رضا شاخ شدی ها !!!!

نیلوفر پنج‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 12:55 ق.ظ http://to0otfarangi.blogsky.com

ای ول حمید رضا! چی داداش؟ دارمت! با نظرت خفن موافقم مثل همیشه! و نکته بعدی اینکه جودی جان ! پسر گلم( یا به عبارتی خلم)! شما زیاد به مخیلت فشار نیار که حاصلش همچین افتضاح مفتضحی می شه! ینی چی دختر زن من و من و زنم و بچه گوگولی( واه واه) و خواهر زاده و کوفت زهره مار و غیره! سریال هندی!که نیست! منگل شدم! عزیز دلم شما نیاز به مقدار نا چیزی هم که شده مخ! نیاز دارید و نه خانوم(کلمه رو نگاه تورو خدا! الله اکبر!)

مهران پنج‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 03:54 ق.ظ http://www.sx.blogsky.com

با سلام وبلاگ خوبی داری دوست عزیز اگه وقت کردی یه سری هم به من بزن

پویا پنج‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 11:18 ق.ظ http://pesareshikamo.tk

سلام خوبی
خیلی قشنگ می نویسی به کارت ادامه بده تا جزئ از انجمن نویسها بشی
اما باید هفته ای سه بار اپدیت کنی
تا بعد خدانگهدار

لیمویی پنج‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 04:39 ب.ظ http://pacific.blogsky.com

سلام سلام!
غر نزن میدونم دیر اومدم....ببشخین دیگه....!
ببین یه سوال!اونوفت اگه یو روز من تو و باباییت و تو خیابون دیدم و ازتون پرسیدم شما چه نسبتی با هم دارین چی میگی؟! فکر نمیکنی از همون جا مستقیم روانه تیمارستان میشم؟!
آهان راستی از اولین روزی که اون یه خط و بالای وبلاگت نوشتی میخواستم بت بگم:
جودی جون اونی که تو میگی هوسه نه حوص!

حالا حتماً باید آبروریزی می کردی؟!!!
درستش کردم!

A.A پنج‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 05:21 ب.ظ http://daftareheshgh.persianblog.com

عجب مملکتی شده....لوووول....موفق باشی

پسر شب جمعه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 12:29 ب.ظ

بالاخره حوص تبدیل شد به هوس !!!
چقدر بد !!!

نیلوفر جمعه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 05:09 ب.ظ

فقط به من بگید کی بلاخره به این ایکیو گفت که شکل درست هوس اینه!می خوام برم دستشو ببوسم!

ستاره جمعه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 10:35 ب.ظ http://terafikezehn.blogsky.com

سلام بابا ای بابا چی می گم سلام جودی والله منگ شدم البته تقصیره خودته فکر نکنم تا دوهفته مغزه من خودشو پیدا کنم ها داداش من کیم مامانه تو بودم ای نه شوهر عمه خاله بابا بزرگت بودم انگار اه اصلا بی خیال مطلبت قشنگ بود موفق باشی دوسته جدیدم بهت لینک می دم جودی جان

مهتاب دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 01:54 ب.ظ http://www.shabe-sard.blogsky.com

سلام جالب بود.

دچار جمعه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 01:57 ق.ظ http://www.monaliza.blogsky.com

درود بر شما.
وبلاگ بسیار زیبایی دارید ..به همراه متون زیبا.
امیدوارم که همیشه قلمتان پر توان باشه برای سفر به رویاهای زیبا.
در صورت تمایل به تبادل لینک لطفا به من خبر بدید.
خوشحال میشم اگر به من هم سر بزنید.
موفق و پیروز باشید.
خدا حافظ

******* جمعه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 08:23 ب.ظ

سلام اگرهزینه‌‌‌ اینترنت‌ راخودتان پرداخت‌ میکردی انوقت این لات‌ و الات را نمینوشتی اشکال اینه که این وسیله به دست‌ یه سری مثل شما که ارزش وقت رانمی دانید افتاده
شما را به خدا بچسبید به درس و کآر اینا نون وآب نمیشه این همه وقت هزینه جوونی که دیگه پیدا نمیشه صرف‌‌‌‌ چی میکنین بعدا حسرت می خورید من‌ آنچه شرط‌‌ بلاغ است گفتم خواه پند گیر خواه ملال

جناب هشت ستاره!
تو اگر من رو می شناختی هیچ وقت به خودت اجازه نمی دادی گنده تر از دهان مبارک حرف بزنی! اما می زارم به حساب جوونی و نادونی!
از حرف هات ناراحت نیستم ... آدم های کوته بینی مثل تو زیاد تو این دنیا هستن ...
موفقیت پیش کش ... امیدوارم آدم باشی!!

لیمویی شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 04:24 ب.ظ http://pacific.blogsky.com

یه وقت آپ نکنیا...!

نفیسه یکشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 01:09 ق.ظ http://negaar.blogsky.com

سلام
این یارو هشت ستاره واسه یکی دیگم همینارو نوشته.فکر کنم واسه مریم بود.به هر حال که حیف اون اینترنت و تلفنی که زیر دست اونه تا بشینه به دیگران دری وری بگه.

******** یکشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 01:11 ب.ظ

ازکجا میدونی که جوونم ونادون چرا فکر نمیکنی یه بابا بزرگم یا مادر بزرگ ؟؟؟؟//بعدش آدمی را که نمی شناسی از کجا میدونی گنده تر از دهنش حرف زده بعد هم فکر میکردم بانزاکت باشی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!! اگر منو مد شناختی هیچ وقت به خودت اجازه نمیدادی توهین کنی در ضمن من توهین نکرده بودم که با توهین جواب دادی این جوری باعث شدی بشناسم گوش شنیدن حرف حساب نداری !!!!!!!!!!واین از طنز پردازها بعیده بعد هم از قدیم گفتند حرف حق تلخ است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

تو یک بابا بزرگ باشی یا یک بچه ۶ ساله واسه من فرقی نمی کنه. چون از آدمهایی مثل تو بدم میاد ...
اگر من و می شناختی و یا حرف حساب می زدی ازت ناراحت نمی شدم همون جوری که الان هم خیلی هم ازم انتقاد می کنن یا نصیحتم می کنن.
ولی شما حرف چرت و پرت زدی!
شما یک آدم با مغز ۱۸ ساله و سن نامعلوم هستی که درست مثل عقده ای ها می خوای دیگران رو نصیحت بکنی!!!
حالا هر وصله و هر چیز دیگه ای هم که خواستی با ما بچسبون ... با خیال راحت!!!

******** دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 10:28 ب.ظ

باسلام اولا تو نه شما چون هنوز منو نمیشناسی حالا منطقی تر صحبت کردی فکر کردی فقط اهل نصیحت کردنم دچار سو‌ت تفاهم شدی منم یکی مثل خودت پراز امید وآرزو ولی دست تقدیر مرا در این گوشه دنیا قرار داده وقتی میبینم این طرف اینا با کمترین هوش پی کشفند وباسختی در عوضجوونای ما بااین همه هوش وذکاوت وقت تلف میکنند دلم میسوزه خدایی خودت باشی چی میگی؟من یه مطلب علمی یایه دست نوشته ناب (البته غیر عشقی)کم پیدا کردم حالا حق دارم صدام دراد یانه ؟حیف این نبوغ طنز نویسیت نیست؟حالا شناختی منو یه ایرانیم عاشق آب وخاکم ونبوغ جوانان کشورم! بازم میگی گنده تر از دهنم حرف میزنم ؟مامخلص بچه های بامـــــــــــــــرام هم هستیم اما دلم سوخت حالا هم چون خواستی باهات خداحافظی می کنم میرم شاید یه فرصت دیگه بهت سرزدم ممکنه تا اون وقت خیلی چیزها فرق کرده باشه!!!!!!!دلم برای ایران و جوانهاشو خاک وآبش تنگه قدر کشورمون رو بدونید اگه دلخور شدی عذر میخوام قصدم خیر بود وحلالم کن به برو بچه های محلتون سلام مارو برسون دست حق پناه همه بچه ای ایرونی ! راستی به دوستت بگو یارو رفت بعد هم جنبه شنیدن انتقاد رو داشته باشید نه فقط تمجید یــــــــــــــــــــــــــاحــــــــــــــــــــــــــــــق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد